Пошукове просування сайту

Пошукове просування – це виведення сайту на перші місця у видачі пошукових систем. Суть дуже проста: користувач шукає дані про ваш бізнес – і відразу ж бачить посилання на Ваш сайт. На практиці це означає величезний приплив зацікавлених у Вашій пропозиції відвідувачів.На жаль, дана послуга дотепер є тим самим шаманським танцем з бубнами. І, хоча в самому процесі просування немає нічого загадкового, або чарівного, варто визнати, що часом шаманський бубон це найважливіший у цій справі інструмент.

Пошукове просування дає такі переваги


Вартість за залучення користувача мінімальна в порівнянні з іншими видами реклами.


Привабливість послуги просування сайту обумовлена ​​тим, що в результаті комплексу заходів, на Ваш сайт приходить відвідувач, який тут і зараз зацікавлений у Ваших послугах або товарах. Мета пошукової машини – якомога швидше і точніше видати користувачеві відповідь на його запит.


Що ми робимо при просуванні сайту


Аналізуємо Ваш сайт на предмет внутрішньої оптимізації сторінок. Чи правильні заголовки, якісні тексти, чи хороше на сайт меню, зрозуміла користувачеві навігація.


Оптимізація сайту – це роботи з аналізу і зміни внутрішньої структури меню сайту, робота з текстами, перевірка і налаштування всіх технічних параметрів для оптимальної роботи пошукового робота з Вашим сайтом.


ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ

Пошукового просування


На поточний момент пошукові машини аналізують величезну кількість інформації, будують і аналізують складні математичні графи і багато терабайтів текстової інформації. Пошукові машини навчилися читати Flash файли, навчилися знаходити «прихований» текст і відстежувати інші види пошукового спаму. Все це вони роблять на благо нас з Вами – звичайних користувачів. Мета пошукової машини – якомога швидше і точніше видати користувачеві відповідь на його запит. Вирішуючи цю задачу, пошукові машини розвивають алгоритми аналізу даних, вводять додаткові сервіси та механізми. Одним з найважливіших критеріїв якості (а відповідно і популярності) пошукової машини є показник релевантності видачі запиту користувача.