Бізнес сайти
Бізнес сайт – це сайт, що має потужні функціональні можливості і розгалужену структуру з великою кількістю розділів і підрозділів, що містять детальну інформацію про компанію та її послуги (або товари). Це найбільш вигідний варіант для середнього і великого бізнесу, для великих підприємств з кількома напрямками діяльності, філіями, підрозділами.
Даний пакет поєднує в собі продуманий дизайн, максимальну функціональність, оптимізацію під пошукові системи, розширені можливості для ефективного ведення бізнесу в мережі Інтернет. Корпоративне пропозиція дозволяє створити серйозне і ефективне інтеренет-представництво, яке цілодобово доступне для Ваших клієнтів, співробітників та бізнес-партнерів.
Найбільш популярні розділи бізнес сайту:
- Про компанію. Розділ, що містить інформацію про діяльність компанії, її історію розвитку. Включає вкладені сторінки: «Вакансії», «Наші співробітники», «Філії» і пр.
- Новини. Останні новини компанії дозволяють відвідувачам бути в курсі всіх ваших новинок, а для нових відвідувачів регулярне оновлення стрічки новин говорить про те, що бізнес розвивається, сайт працює і можна звертатися.
- Послуги. Розділ може мати складну ієрархічну структуру.
- Каталог продукції. Розділ містить вкладені підрозділи. Сторінка кожного продукту може містити фотогалерею, докладний опис, технічні характеристики продукції.
- Питання-відповідь. Розділ дозволяє тримати зв’язок з відвідувачами сайту, відповідати на поставлені запитання на сайті.
- Контакти. Розділ дозволяє підтримувати оперативний зворотний зв’язок з клієнтами в будь-якій точці світу. Сторінка може містити форму для відправки повідомлення з сайту.
- Реєстрація. Розділ призначається для збору клієнтських контактів та надання зареєстрованим користувачам додаткових можливостей, наприклад – відображення додаткових розділів каталогу продукції, надання прайс-листів тощо
Переваги створення корпоративного сайту:
- корпоративний сайт є ефективним інструментом поширення інформації про діяльність компанії;
- можливість залучення нових клієнтів і партнерів, підвищення лояльності існуючих клієнтів;
- значна економія коштів на рекламу, оскільки вартість реклами в Інтернеті значно нижче, ніж вартість реклами в ЗМІ.
- відвідувач може прямо на сайті переглянути каталог продукції компанії, детально дізнатися про товари, подивитися фотогалерею, прайс-лист;
- оперативний зворотний зв’язок з клієнтами по всьому світу.